TheSims3days

Alla inlägg under mars 2013

Av Tova & Nora - 31 mars 2013 11:15

Ja detta kommer ju vara en liknande den förra, så nu kör vi.


Jag tycker om: Jag tycker om att det är olika årstider, olika väder och dom snygga kläderna.

Jag tycker inte om: Jag tycker inte om att man inte kan skotta :D


Det bästa: Snön!

Det sämsta: att man är ledig på torsdagarna, lite jobbigt ibland.


Hur många stjärnor? 5 ST, detta gjorde EA Bra! ****.

 


Varför? Inhöll massor nya saker, älskar att man kan spela fotboll. Allt är naturligt, och ser inte jätte data gjort ut.


Staden: Den finns ingen stad.


Kläder: Somsagt, mycket fina kläder, Jätte snygga till Ungdoms tjejer Och killar.


Väder: Hagel, blåst, snö, regn, sol, mulet.


Nya jobb: Inga nya jobb.


Barn: Barnen får också nya kläder, det är bra. Mycket aktiviteter för barn. Det är bra.


Ska man köpa spelet?: Självklart.


Slutsats: En utav dom bästa simsen EA har gjort. :)


Kram Tova.

 


Av Tova & Nora - 29 mars 2013 11:30

Hej Hej! Jag byggde ett helt vanligt hus häromdagen. Det är byggt i Apoolosa (Stavning) Plaints. Jag har redigerat bilderna lite granna, men dom är fof som det såg ut ungefär. Jag vill inte ladda upp huset på Exhange tyvärr. Jag hade tänkt att det skulle bo en helt vanlig familjdär med 2 barn, men nej, min dumma dator stänge av sig. Så ja.. Ni för njuta av dessa små bilder på mitt hus :)

     

Den första bilden är min favorit. :)

Jag hoppas ni tyckte om bilderna och så. Och sedan tänkte jag säga att det är kul att Nora har börjat blogga. Vi har nog startat en ny sims period. Kram Tova.

Av Tova & Nora - 27 mars 2013 22:45

Jag och Tova spelade sims häromdagen, och då spelade vi in när våran sim spelade piano. Tjejen är också med i headern. ;)



OBS! Jag skriver detta på Torsdagen, Men lägger ut det som om det släpptes på Onsdagen, Det är drf Videon står att den nyss är upplagd. :D



// Nora! <3

Av Tova & Nora - 25 mars 2013 14:04

Ja, nu tänkte jag ta och blogga lite. Jag har inte bloggat något föränn nu för att jag har inte haft tid eller ork.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så jag tar och lägger ut lite bilder på ett hus som jag gjore, ska försöka fixa så att det går att ladda ner det på exchange :)


       


Dom här bilderna är tagna när jag höll på att bygga huset så det är bara bilder på några av rummen. :)


// Nora

Av Tova & Nora - 22 mars 2013 21:08

Jag och Nora håller på och skypea, så detta är ett inlägg från både oss 2. Vi tänkte berätta om det nya här. vi har ju ändrat designen och så ganska mycket. Vi har ändrat Header, och lite annat. Och så har vi tatt bort berättelserna det kommer nya ist. Vi ska även börja uppdatera faktikst ganska bra varannan dag. Nu ska vi fan köra igång (Ursäkta) Men ja, nu ska vi spela i timmar, i dagar om det så blir så. Ja puss Puss :*

  Liten jag vet :*

Av Tova & Nora - 18 mars 2013 21:13

Hej hej, Nora kommer börja blogga här med somsmåning om, dock har vi fof inte sims period, men iaf, köpt 2 nya sims, Kvällsnöjen IGEN, och Monte vista! Ska fixa det med headern, att den inte kom upp här på bloggen också! Kram och Hej Levepastijj (stavning!?) Tova! :)

Ps: ni borde kolla in när Pewdiepie spelar sims, äger! Bilden är tagen från Google! :)

Av Tova & Nora - 12 mars 2013 19:56

Ett tips är när du spelar sims, är att försöka att inte använda några fusk när du spelar. Det bli mycket svårare då och du får en utmaning. Jag tycker det är jätte kul. Och det är roligt, för man blir arg. Hahaha. Ja det var la det jag hade tänkt att säga.


Ojuste, tänkte säga att jag gjort ny DESIGN igen. Men denna blev lite snyggare tycker jag då tjejen på Headern är så ful, men cool. Så ja. Kram!


 

Kopiering!

Kopiering förbjuden, Får endast användas av Thesims3days.

Vi äger inget av Sims 3 utan det gör EA.

Mail!

Kontakta oss:

thesims3days@gmail.com

 

Presentation


HEJ! Vi heter Tova & Nora. Ni som kikat in här tror vi förstått att detta är en simsblogg. Här i bloggen bloggar vi om, Fusk, Nyheter, Tips,Bilder, Historier med massor av mera.

Följ via Bloglovin & Premmenura på Youtube

   

Våra Sims!

 Det är så att Tova har några mer en Nora. Men här är alla simsen Samanlagt!

 

Vi har:

Sims 3

Sims 3 Gasen i botten

Sims 3 Lyx & Design

Sims 3 Husdjur

Sims 3 Kvällsnöjen

Sims 3 Leva livet

Sims 3 Drömjobb

Sims 3 Destination värden

Sims 3 I Rampljuset

Sims 3 Medeltiden

Sims 3 Stadsliv

Sims 3 Sötsaker

Sims 3 Övernaturligt

Sims 3 Disel

Sims 3 Årstider

Sims 3 Monte Vista

Om du ska ställa en fråga.

Om du ska ställa en fråga, ställ den endast 1 gång. Om vi inte förstår din fråga, så tar vi antagligen bort den eller puplicerar den och skriver tips på någon annan man kan fråga.

Fråga oss!

3 besvarade frågor

Historier

Vi har tyvärr inga historier just nu, Men vi planerar 2 st. Så dem kommer så smånig om.

Omröstning

Längtar du till The sims 3 Island paradise?
 Ja!
 Nej!

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

The Sims 3

 

Sims 3 är skapat av EA. Ett spel som går ut på det du vill! Man spelar som en sim som är som en människa, man kan göra allt från Skaffa jobb till att vara Superstjärna. "

The Sims 3 är uppföljaren till datorspelet The Sims 2 inom spelserien The Sims, som också är världens mest sålda datorspelserie. I Sverige var releasen den 4 juni 2009.[3] Spelet finns till Microsoft Windows, Mac, iPhone, iPod Touch och mobila konsoler. I samband med releasen kom ettThe Sims 3 Collector’s Edition, innehållande grundspelet The Sims 3, ett antal samlarföremål och ett bonusspel. Både PC- och Mac-versionen av The Sims 3 finns på samma skiva för första gången.

I spelet ska man, liksom i föregångarna, leda en datoriserad människoliknande "sim" genom dess liv, som till exempel jobb, vänskap, kärlek och fiendskap. Bland de största förändringarna gentemot föregångarna är att simmarna nu kan röra sig fritt i kvarteret, att de kan ta hand om sig själva och sina egna grundläggande behov samt mer avancerade verktyg för att skapa en sim och inreda och bygga hus. Förutom en uppgradering av grafiken, bättre artificiell intelligens och nya föremål. Med The Sims 3 får man staden Sunset Valley, som utspelar sig innan staden blev Skönköping, historien om staden utspelar sig före det första The Sims-spelet. Registrerar man spelet får man tillgång till staden Riverview. Redan efter en vecka på marknaden hade spelet sålt 1,4 miljoner kopior, vilket gör The Sims 3 till den största datorspellanseringen i EA:s historia, samt ett av de snabbast säljande datorspelen någonsin"

-Källa

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Skapa flashcards