TheSims3days

Alla inlägg under december 2012

Av Tova & Nora - 30 december 2012 17:30

Jag ska börja med att hissa och dissa 3 saker.


Hiss:

* Fina kläder

* Nya coola egenskaper

* Kul med lite magiskt


Diss:

* Zombiesar kommer hela tiden till trädgården.

Lite för många som är Övernaturliga

Skulle vilja att Älvor skulle kunna köra lite mer.


Sedan kommer vi till kläderna:

Tjejer: Bra kläder, ganska fina.

Killar: Snygga kläder, igallafall okej.

Barn: Ganska samma...

Småbarn: - Inget nytt.


Animeringar:


Det finns tex, utstråla stillhetens Aura, då man blir lugnare. Det finns även Jag kan flyga. ( TILL ÄLVOR )


Staden:


Jag tycker Staden är väldigt tråkig, men ganska okej. Inget jag skulle vilja bo i om jag säger så. EA kunde gjort det bättre om jag sägder det så.


HAR NI NÅGRA FRÅGOR? OM DETTA SIMSET? SKICKA EN FRÅGA!

 

Av Tova & Nora - 30 december 2012 14:15

Ja, mitt favorit land är LÄTT Shang Simla, Kina. Det är så himla vackert, man kan utföra kampsport, åka på utflykter & uppdrag. Ett ställe att rekommendera, såklart måste man ha Sims 3 Destenation värden. Men det är ett kul stad, jag dissar värkligen Frankrike, det är TRÅKIGT!

 

Av Tova & Nora - 30 december 2012 11:33

 

Av Tova & Nora - 29 december 2012 20:21

Imorgon! Asså fy, jag lovar för mycket, men IMORGON så blir det en recenstion på övernaturligt! Det lovar jag!!

Av Tova & Nora - 29 december 2012 08:42

Jag glömde det dära 10 dagar så vi börjar på dag 2 idag! Hoppas ni förstår att jag inte hunnit! Men idag blir DET GRYM update!

Av Tova & Nora - 26 december 2012 17:22

Installera! Sjukt svårt! Min pappa fattar inget och han är grym, ska testa mer sedan! Jag har bloggat dåligt, i know men men! Hoppas ni hade en grym jul osv! Jag kommer skriva en recenstion eller hur det stavas! Måsta installera disel också! Ska också skriva mer saker på "mina sims". Det kommer mycket updatering i helgen då jag idag/imorn/över imorn sover borta! Och har bara med mig mobilen! Så jag hoppas det blir bra, och det kommer ju inte vara daglig updatering när skolan börjar! Då blir det kanske var tredje dag ungefär!

Av Tova & Nora - 25 december 2012 17:00

Ja, då har jag fått årstider! Ikväll ska jag spela sjukt länge, kommer bilderFrån årstider & disel & övernaturligt + recensentioner (stavas?)Den senaste veckan här. Jag är sjukt taggad och glad! Nu har jag alla sims förutom 2.. Det ärSovrum & badrum och Utomhuslyx! Så då är det det nästa köpet får bli! Bara så ni vet så är detta mobil bloggning så stavning osv är skit dålig! Kram

Av Tova & Nora - 25 december 2012 16:15

Okej, Dags för Första delen Av Medeltidens värd. Hoppas ni gillat ;)

 










 

Detta är Ingrid.

Ingrid: - Ja varför måste far, tvinga mig, jag kanske inte vill vara så jäkla kvinnlig. Trånga klänningar? Långt hår? Obekvämma skor? Nja... Inget för mig!

 

Pappa Kobeln: - INGRIIIIIIIIIIIIIIID!

Ingrid: - Ja far?

Pappa Kobeln: - Vad har jag sagt om att gå utanför monarken?

Ingrid: - Men far jag stog bara på altan?

Pappa Kobeln: Ingrid, det är ondska där ute? Ingrid lilla gumman, det finns onda männsikor där ute, som Skogsrånare. En sån vill du inte möta upp? *Suck* Varför är du inte som din döde mor?

Ingrid: - FÖR ATT JAG KANSKE INTE VILL?

Pappa Kobeln: Hur talar du åt din Far, flicka lilla?

Ingrid: - Jag är 17 år far. Jag vill vara fri.

Pappan går där ifrån.

Ingrid tänker: Jag vill vara ute och strida, jag vill bekämpa drakar & troll.

 

Ingrid går utan för porten när henner Pappa är och skriver dokument. Hon går förbi dom fina fallen. Påväg till sin allra bästa vän, Kjallä.

 

Ingrid: - Åhhhh Kjallä, jag har saknat dig så!

Bästisen Kjallä: Jaaaa jag har saknat dig så, Men hur kom du ut ur monarken?

Ingrid:- Jag fick hjälp av en undersåtatre.

Bästisen Kjallä: Jasså, då får skynda dig. 

Ingrid: - Har du matat draken idag?

Bästisen Kjallä: Nej, vill du görat?

Ingrid:- Ja, tack.

 

Tanke: Oj den var riktigt hungrig

 

Ingrid: - Jag borde ha lite kul, nu när jag smitit från far. 

*kastar tomat*

Ingrid: - HAHAHAHAHAHAHAHA


FORTSÄTTNING FÖLJER!

Kopiering!

Kopiering förbjuden, Får endast användas av Thesims3days.

Vi äger inget av Sims 3 utan det gör EA.

Mail!

Kontakta oss:

thesims3days@gmail.com

 

Presentation


HEJ! Vi heter Tova & Nora. Ni som kikat in här tror vi förstått att detta är en simsblogg. Här i bloggen bloggar vi om, Fusk, Nyheter, Tips,Bilder, Historier med massor av mera.

Följ via Bloglovin & Premmenura på Youtube

   

Våra Sims!

 Det är så att Tova har några mer en Nora. Men här är alla simsen Samanlagt!

 

Vi har:

Sims 3

Sims 3 Gasen i botten

Sims 3 Lyx & Design

Sims 3 Husdjur

Sims 3 Kvällsnöjen

Sims 3 Leva livet

Sims 3 Drömjobb

Sims 3 Destination värden

Sims 3 I Rampljuset

Sims 3 Medeltiden

Sims 3 Stadsliv

Sims 3 Sötsaker

Sims 3 Övernaturligt

Sims 3 Disel

Sims 3 Årstider

Sims 3 Monte Vista

Om du ska ställa en fråga.

Om du ska ställa en fråga, ställ den endast 1 gång. Om vi inte förstår din fråga, så tar vi antagligen bort den eller puplicerar den och skriver tips på någon annan man kan fråga.

Fråga oss!

3 besvarade frågor

Historier

Vi har tyvärr inga historier just nu, Men vi planerar 2 st. Så dem kommer så smånig om.

Omröstning

Längtar du till The sims 3 Island paradise?
 Ja!
 Nej!

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

The Sims 3

 

Sims 3 är skapat av EA. Ett spel som går ut på det du vill! Man spelar som en sim som är som en människa, man kan göra allt från Skaffa jobb till att vara Superstjärna. "

The Sims 3 är uppföljaren till datorspelet The Sims 2 inom spelserien The Sims, som också är världens mest sålda datorspelserie. I Sverige var releasen den 4 juni 2009.[3] Spelet finns till Microsoft Windows, Mac, iPhone, iPod Touch och mobila konsoler. I samband med releasen kom ettThe Sims 3 Collector’s Edition, innehållande grundspelet The Sims 3, ett antal samlarföremål och ett bonusspel. Både PC- och Mac-versionen av The Sims 3 finns på samma skiva för första gången.

I spelet ska man, liksom i föregångarna, leda en datoriserad människoliknande "sim" genom dess liv, som till exempel jobb, vänskap, kärlek och fiendskap. Bland de största förändringarna gentemot föregångarna är att simmarna nu kan röra sig fritt i kvarteret, att de kan ta hand om sig själva och sina egna grundläggande behov samt mer avancerade verktyg för att skapa en sim och inreda och bygga hus. Förutom en uppgradering av grafiken, bättre artificiell intelligens och nya föremål. Med The Sims 3 får man staden Sunset Valley, som utspelar sig innan staden blev Skönköping, historien om staden utspelar sig före det första The Sims-spelet. Registrerar man spelet får man tillgång till staden Riverview. Redan efter en vecka på marknaden hade spelet sålt 1,4 miljoner kopior, vilket gör The Sims 3 till den största datorspellanseringen i EA:s historia, samt ett av de snabbast säljande datorspelen någonsin"

-Källa

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards